Kết quả tìm kiếm

Tải biểu ghi   |  Tải toàn bộ biểu ghi   
  Tìm thấy  17  biểu ghi .   Tiếp tục tìm kiếm :
STTChọnThông tin ấn phẩm
1 Design thinking for dummies / Christian Müller-Roterberg . - Hoboken, NJ : John Wiley & Sons. - 290 pages ; 24 cm
  • Số Đăng ký cá biệt: 00019821
  • 2 Lean manufacturing that works : powerful tools for dramatically reducing waste and maximizing profits / Carreir Bill . - New York: AMACOM, 2005. - 295 tr.; 23 cm
  • Số Đăng ký cá biệt: 00017274
  • 3 Preparing effective business plans: an entrepreneurial approach / Barringer Bruce R . - America: Prentice Hall, 2009. - 265 tr.; 23
    4 The definitive business plan : the fast-track to intelligent planning for executives and entrepreneurs / Stutely Richard . - Lần thứ 3. - America: Pearson, 2012. - 352 tr.; 24 cm
  • Số Đăng ký cá biệt: 00017668
  • 5 The Definitive Business Plan: The Fast Track to Intelligent Planning for Executives and Entrepreuners / Stutely Richard . - Lần thứ 3. - America: Pearson, 2012. - 352 tr.; 24
  • Số Đăng ký cá biệt: 00012526
  • 6 Concepts in enterprise resource planning / Monk Ellen F., Wagner Bret J . - Lần thứ 4. - New York: Course technology, 2013. - 254 tr.; 24 cm
  • Số Đăng ký cá biệt: 00017644
  • 7 Strategic management concepts and cases : a competitive advantage approach / David Fred R . - Lần thứ 14. - Boston: Pearson, 2013. - 267 tr.; 28 cm
  • Số Đăng ký cá biệt: 00012533
  • 8 Strategize! : experiential exercises in strategic management / Gopinath, C., Siciliano, Julie . - Lần thứ 4. - America: South-Western, 2014. - 202 tr.; 28 cm
  • Số Đăng ký cá biệt: 00018539
  • 9 Strategic management: Theory / Hill Charles W.L., Jones Gareth R., Schilling Melissa A . - America: Cengage Learning, 2015. - 467 tr.; 26 cm
  • Số Đăng ký cá biệt: 00015221
  • 10 strategic markrting : decision making & planning / Reed Peter . - Lần thứ 4. - Australia: Cengage Learning, 2015. - 289 tr.; 26 cm
  • Số Đăng ký cá biệt: 00017275-00017276
  • 11 Strategic management : concepts and cases ; a competitive advantage approach / David Fred R., David Forest R . - Lần thứ 16. - Boston: Pearson, 2017. - 680 tr.; 28 cm
  • Số Đăng ký cá biệt: 00016326-00016327
  • 12 Strategic management : Competitiveness & globalization Concepts and cases / Hitt Michael A., Ireland R. Duane, Hoskisson Robert E . - Lần thứ 12. - Australia: Cengage Learning, 2017. - 442 tr.; 26 cm
  • Số Đăng ký cá biệt: 00017180-00017181
  • 13 Strategic marketing management / Chernev Alexander . - Lần thứ 9. - America: Cerebellum Press, 2018. - 287 tr.; 24 cm
  • Số Đăng ký cá biệt: 00017240
                                         00017270
  • 14 Construction project management : Planning, scheduling and controlling / K K Chitkara . - Fourth edition. - India : McGraw-Hill Education, 2019. - xxi, 745 pages : Illustration ; 25 cm
  • Số Đăng ký cá biệt: 00019701
  • 15 Outdoor Thermal Comfort in Urban Environment : Assessments and Applications in Urban Planning and Design / Kevin Ka-Lun Lau, Zheng Tan, Tobi Eniolu Morakinyo, Chao Ren . - Singapore : Springer, 2022. - xiv, 142 pages : Illustration ; 24 cm
  • Số Đăng ký cá biệt: 00020358
  • 16 Nature-Based Solutions for Sustainable Urban Planning : Greening Cities, Shaping Cities / Israa H Mahmoud, Eugenio Morello, Fabiano Lemes de Oliveira, Davide Geneletti . - Switzerland : Springer, 2022. - xx, 232 pages : Illustration ; 24 cm
  • Số Đăng ký cá biệt: 00020368
  • 17 Advertising and Integrated Brand Promotion / Angeline Close Scheinbaum, Thomas Clayton O'Guinn, Richard J. Semenik . - Ninth edition. - Boston, MA : Cengage, 2023. - xxii, 452 pages : Illustration ; 28 cm
  • Số Đăng ký cá biệt: 00019827
  • Trang: 1
          Sắp xếp theo :       

    Đăng nhập

    Thống kê

    Thư viện truyền thống Thư viện số

    Thống kê truy cập

    1.888.650

    : 100.568

    Cơ sở Dữ liệu trực tuyến